Tröött!!

Jag är så himla trött!
Klockan är typ snart 4 på eftermiddagen tror jag ? Mattias och Krona jobbar på för fullt därute! De började redan igårkväll.
Imorse gick de upp klockan 7 typ och fiskade för det var så fint väder. Sen kom de tillbaka kl. 8 och då låg jag o kollade på top model såklart ;) Sen satte dem igång därute.

Även jag har gjort saker idag! :)

Jag har varit beredd på att ge dom två nåt o dricka när de blir törstiga, bakat kladdkaka, Sprungit med mamma, lagat mat, sprayat stolar och jag har serverat glass. Jag har gjort nåt mer men är så trött så jag minns inte :P

Nu är jag jättetrött för det blev inte så många timmars sömn inatt så ska nog gå ut o se vad dom gör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0