Amanda-dagen


JAG HAR NAMNSDAG IDAG! Säg grattis tack! :)

Dagen blev firad genom att mamma och Stina hämtade upp mig hos Erik oså gick vi på stan. Vi tog en namnsdagsfika oså fick jag en jacka från Levis, två tröjor från gina och två örhängen :D 
Sen åt vi kycklingsallad på kupolen. Det va gott!
Snart ska jag till Erik. Ska bara kolla upp hur kakorna blev som vi bakade för ett par dagar sen :P 

Imorgon ska jag till skolan trots att det är lov. Men vi måste repa tills vi ska på en liten turne som de kallar det för i skolan efter lovet. Då ska vi sjunga för årskurs 9 i valdemarsvik! :) Då får jag träffa Ida <3 
Det blir nog bra. 

Måste kolla upp bussar o fixa lite nu. Kommer nog hem på onsdag! :) 
Hejdå pusspuss 


Kommentarer
Postat av: Miri

grattis!

2009-10-28 @ 19:51:07
URL: http://miriisabella.blogg.se/
Postat av: bloggarensjälv

Tack så mycket ! :)

2009-10-31 @ 21:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0