Bajsa inte i skolan!

Alltså, nu kan jag inte hålla mig!
Nu får det vara nog med att hitta äckliga toaletter i skolorna!! Då menar jag även arbetsplatser och offentliga toaletter men framförallt skolornas toaletter!
Hur tänker ni som går och bara skiter hur som helst i skolan utan att göra rent efter er ? Vafan nu säger jag som Ida brukar säga när vi hittar en äcklig toa i skolan! -
GÅ HEM OCH SKIT! Vad är erat problem ?
Det är så oerhört upprörande hur ni bara går och bajsar hur som helst på toaletterna när ni inte ens kan göra rent efter er.
Jag vet väll inte riktigt hur det känns om man har en jobbig mage. Men skulle jag veta det så skulle jag iaf dra hem om jag verkligen var i nödfall att bajsa.
Börja med att tänka efter om ni kan fräscha upp er efter ni har gjort nummer 2. Kan ni inte det så sluta bajsa i skolan!
Jag blir helt galen på det här problemet!
Så jävla irriterande när man är kissnödig och har bråttom eftersom att man har lektion oså ska man på en toa där någon som inte vet vad ordet F R Ä S C H betyder.

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0