:'(

Där åkte Erik precis :(
Fan va sorgligt allt blev :P Haha jag känner mig helt störd typ. Vet inte vad det är med mig men jag brukar aldrig känna såhär. Känns ju nästan som någon har dött men sen kmr jag på att jag är larvig som beter mig såhär efterrsom han bara ska utomlands en ända vecka för att ha lite kul! Så sitter jag här och tycker typ synd om mig själv :P
Jag kmr sakna ihjäl mig efter Erik. Hoppas han får det kul. :)
Nu innan han åkte satt vi i soffan och pratade massa <3 Vi har haft det jättemysigt på det här lovet.
Och det känns lite konstigt eftersom attt vi har sovit varenda dag med varandra det här lovet och nu så ska vi inte alls sova. Inatt har jag ju iofs inte sovit mer än 3 timmar och klarat av kolmården hela dagen så jag hoppas jag kan sova ínatt. Annars äre ju nåt fel på mig!
Jaja nu åkte han. Jag hoppas han och Josef får det asbra där borta iallafall. :)

Bilder ifrån kolmården lägger jag upp strax då någon i min familj kan svara på vart de lagt kameran någonstans.

Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0