Ett litet inlägg om mina dagar

Snart kommer lite bilder på dagens outfit o lite till de senaste dagarna.
Nu ere fredag och jag sitter och kollar lite på idol. Så skönt att vara hemma lite. Har haft så mycket att fixa de senaste dagarna + att det är massa saker i skolan men jag är så stolt över mig själv som gått iallafall. Bra Amanda!
Denna vecka slutade bra med! Erik bjöd med mig på lite middag. Vi åt vedungsbakad pizza. Asgott vare. Sen fick jag skjut hem av Dragan som fått sitt körkort idag :D Han skulle hem till Felicia och då var han snäll och skjutsade hem mig :) :)
Nu ska jag fortsätta softa. Hehehehhe ska egentligen storstäda rummet men det får bli senare ikväll eller inatt.

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0