Fredag!

Hej! Idag är jag helt seg i huvudet.
Nu är jag hemma iallafall och det är jävligt skönt kan jag ju säga. Har ej varit hemma på ett par dagar nu.
Inatt blev de ingen sömn typ. Jag och Ida försov oss lite grann men vi gick på mattelektionen! Duktiga flickor :)
Sen har jag bara segat hela dagen. Har inte mått så bra idag. Vi hade samhällsprov sen också. gick sådär...

Sen iaf åt jag äcklig mat i skolan, efter det mötte jag upp mamma och syster på stan :) Har saknat dom lite faktiskt! Och en till sak!!! Min mamma har lagt in en ännu mörkare nyans i håret som blev mkt snyggare :D Min mamma har alltid varit det där blonda huvudet man såg från långt hår men nu är hon för första gången i sitt liv brunett. Och den hon har nu är riktigt fin :) Nästan som blondinbellas.
jajajajja.... Var tvungen att gå på min sånglektion med mitt i shoppandet. Gick sådär bara för att jag är sjuk. Men efter det så gick vi ner till knäppingsborg för en lunch för mamma och matilda och fika för mig. :)

Nu ska jag vila lite till iaf. Tar snart bussen in för att åka till Erik. Vi ska på basket idag :D Hoppas det blir kul. Det kommer det nog. Japp. Sen ska vi bara mysa och ta det lungt.

Nu ska jag ta det lungt. BTW, köpte ett par stövlar idag :D

HEjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0