HEMMA!!

HEJ!
Nu är jag hemma efter en mysig helg på landet.
Just nu sitter jag och dricker gott te och luktar skit. Borde duscha nu egentligen.

Om jag hinner ikväll så kommer lite bilder från Eriks kamera därifrån sen.

I fredags så åkte jag hem efter skolan till Erik. Vi drog typ direkt till landet fast vi stannade på vägen för att köpa naturgodis för 61 kr. Det va gott!

Sen bastade vi med hans föräldrar på kvällen och badade i halvet! Det var verkligen Assmysigt.
Den här gången sov jag och Erik i hans lilla rum med. Förr så har vi ju sovit i hans föräldrars rum.
Sen så kolla vi på idol och myste i soffan.

På lördagen väckte Erik mig astidigt. Sen så tog vi de lungt på dagen. Gick på lite promenader, åkte och hämtade hans bror i stan och sen kom hans syster, Rasmus och deras bebis :)
Då åt vi korv, gick promenad och sen fixade inför vår lilla kräftskiva.
Sen hade vi den och åt massa god mat :D Sen så lekte vi lekar!
Sen blev det bada tunna och dricka drinkar. Sen äta wienerbröd och sen la vi oss i sängen :)

Idag är jag skittrött och mår inte så bra. Har assont i halsen :( Vet inte om det blir någon skola imorgon. Måste ju egentligen eftersom vi har prov i Matte B på torsdag :S:S Kan inte ens räkna ett ända taaal :O Vet inte hur det här ska gå alltså.

jaja bilder får ni sen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0