Hemma!

Nu e jag hemma :)
Eller jag kom hem igårkväll faktiskt!
Jag har spenderat mina senaste dagar hos Erik.
Efter att jag repat på kristina så mötte jag upp Erik och Josef på stan. Sen drog vi hem till ERik och slappade!
Sen på kvällen så gick jag och Erik till deras lilla spa och badade jacuzzi och var lite bastun oså :)
Sen igår på morgonen skulle Erik träna på deras gym så då solade jag!
Det var mysigt. Sen fixa vi massa saker. Sen drog vi hem till mig.

Nu har vi precis ätit frukost och vi ligger och ser på tv.
Renoverarna är här och fixar i vårat nya badrum.
Jag längtar tills det är klart!

Imorgon ska vi till kolmården.
Sen på kvällen åker Erik till Gran Canaria med Josef :( Hur ska jag klara mig ?

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0