Höstlov

Nu ere fredag! Jag är äntligen hemma med.
Känns som att man inte varit det på ett tag....
Det är skönt iaf.

Igår träffade jag Hanna sen och vi fikade :) Det va mysmen jag vqar helt borta hela tiden. Folk måste ju trott att Hanna var min personliga assisten eller nåt.

Sov hos Erik med :D Han kom och hämtade mig efter konserten. Han är gullig <33

Nu ska jag glra i ordning mej. Ska snart till tjejerna :D BLir först möta upp Evelina och dom. Sen dra till Jennie och träffa massa bra folk där :D  Vet ej om jag ska in på skolfesten. Vill ju dansa ju :P men samtidigt vill jag va med Erik! Vill inte att det ska bli försent för honom att åka till mig liksom.

Skönt det ska bli me höstlov.
Blondinbella kom inte till finspång idag. Hon är sjuk. "sjuk" hehe nerå men  förstår om hon väljer bort finspång ifall hon inte mår så bra.

Ska duscha nu. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0