I'm still sick

Hej.
jag e fortfarande sjuk :( E hemma idag. Blev inget äta-godis-plugga-matte-på-stadsbiblioteket-eftermiddag med Ida.
 Nu har förkylningen satte sig i näsan. Antagligen så måste jag gå till skolan imorn iaf. Ska ha matteprov, gemu och konsert på kvällen. Tur att jag ska träffa Hanna på en fika efter skolan och sova hos Erik efter konserten. Och sen äre fredag! Då blire kul :)

Har pluggat matte här hemma. Har ÄNTLIGEN fattat grunden. Och jag börjar fatta mera. Vad bra!

Nyss bakade jag chokladbollar. Var typ 150 år sen jag gjorde det. Närå men det var säkert minst 3 år sen. Minns inte riktigt!
Skitbra blev dom :D ASgoda med det blev inte så många :( hehe tjock jag är ! :) Men vad ska man göra när man bara går runt ful som ett monster här hemma då ? Inte orkar jag plugga matte hela dagen. Då skulle min hjärna aldrig fungera imorgon! Jag vill bara ligga och se på dåliga tv-program och låta dagen gå.
Hoppas jag mår bättre imorgon.
Då ställs klockan på 05.00 igen.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0