KanInteSova!:(

Klockan är över 6. Jag har legat vaken sen klockan 3. Jag somnade 1.
Idag ska vi till kolmården.
 Ikväll åker Erik till Gran Canaria. Jag kmr sakna ihjäl mig!
För en stund sen vaknade mamma. Hon sa att hon skulle gå upp nu så att hon hinner göra i ordning sig innan vi åker till Kolmården. Hmm... 4 timmar kvar innan vi åker. 
Pappa vaknade nyss och undrade om jag inte kunde sova för att jag var så spänd inför alla vilda djuren. 
Hela natten har jag varit orolig. Jag vet inte varför.
Men om jag inte har somnat efter 5 så kan jag helt enkelt inte sova över huvudtaget! 
Det kanske beror på att jag alltid ställer klockan på 05.00 vanligtvis när jag ska till skolan.
Nu är jag typ pigg tror jag. Jag är störd.
Nu dricker jag varmt te med honung. 
Jag får sova mera efter kolmården. Men just nu känner jag längtan efter Erik. MEn han ligger och sover i min säng.
Det ska bli så jobbigt när han åker ifrån mig ikväll. 
Fan vad dåligt jag mår. Jag är pigg och mår illa.

Idag ska ni få se bilder ifrån Kolmården.
För exakt ett år sen så var jag där med Felicia. 
På tv:n är det nyhetsmorgon. Jag väntar tills Vakna med The voice börjar.
Har inte sett det någonting nu när jag är ledig.

Hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0