men HEJ

Är skittrött just nu... och lite förbannad faktiskt!
Men iaf så har jag ej suttit vid någon dator på mer än ett dygn.
Sov hos Erik inatt i alla fall! :)

Imorn ere fredag och då åker jag till landet med Erik och hans familj är där också :) Det blir trevligt. Kommer väll hem på söndag med :) Mysigt det ska bli. Sen nästa vecka äre sista veckan innan lovet och då ska vi ha matteprov :(

Jaja... Idag har jag mått ganska dåligt. Mitt blodsocker har varit helt stört för jag har varit nästan svimfärdig faktsikt :( Så jag va inte kvar hela dan i skolan. 
Skulle tränat med Evelina men hon va sjuk och jag va trött så jag stannade hemma.
Har övat massa på mina sångläxor nu iaf! Det är bra. 
Imorn blire nog en skön dag i skolan med.

Kom just på att jag måste ha packning med mig till skolan ju! Shit det har jag inte tänkt på. Jag är hungrig.

Hejdå.
pusstillersomärsnällamotmig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0