Min dag

Idag har dagen varit rätt soft. Vaknade halv 10, fick panik eftersom jag skulle vaknat tidigare!
Men jag sov ändå inte mkt inatt för den var en jävla idiot som ringer mig hela tiden runt halv 4 imorse. Den människan hade svårt att fatta att jag ville sova! :@ :@
Sen så gjorde jag en stadig frukost eftersom jag inte trodde jag skulle hinna äta någon mat med det gjorde jag. Jag kokade ett ägg och en portion havregrynsgröt. Duktig jag är.
Sen tandläkaren. Hade inga hål eller något fel alls. :) Sen så luncha jag med mamma, pappa och Matilda på kinaresturangen i finspång. Det blev buffe. Asgott! Sen fika hos min mormor som fyller 83 idag :)

Bilder kommer. Kameran är urladdad just nu!

Nu kollar jag på Tyra Banks show. Ska egentligen plugga psykologi... OCH sångläxor. Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0