Mitt dygn

Hej. Mina fingrar e helt bortdommnade. Det är sjukt kallt ute nu!
Nu är jag och Ida hemma hos Ida. VI ska snart laga köttbullar med potatis och se på idol. Sen blire duscha, plugga och äta B&J's <3 Har inte ätit det på hundra ååår :O :O eller jag åt det i somras. Menmen det ska bli gott iaf! Vi har självklart köpt en varsin burk att äta ur.


Mitt dygn har varit bra! heheehe
Vi kom fram till Beas mormor och tog det lungt. Sen gjorde vi i ordning oss och höll på lite, sen åkte vi till nöjeshallen och det var låååång kö. Alla stod och knuffades på varandra. Poliserna va helt galna och skrek att vi skulle hem bara för att det var alldelles för fullt därinne. Jaha..  Sen gjorde vi lite saker men sen provade vi iaf igen och då fick vi stå och vänta ett tag men vi kom in tillslut och då slapp vi betala! Det var bra.
Därinne va det lite dålig musik men jag brydde mig inte så jättemkt om det. Sen höll de på att bli catfight mellan mig och en annan f***a men jag var mogen och slog inte tillbaks eller nånting :) Tur att jag inte är en sån tjej! Eller man ska aldrig säga aldrig.
Sen iaf så stod vi och väntade på taxin och vi va sjukt hungriga så vi va tvugna att stå i korvkön i nästan 3 timmar. Det var iskallt. Jag hade inte mkt på mig heller! Men vi kom hem runt halv 5. Då hade jag varit vaken i 24 h. DÅ är jag inte precis pigg. Sen vakna jag 10.50 ungefär. Kan ju inte sova längre än 11 på dagarna :(
Idag har vi segat MEN!!!! vi har pluggat med :D:D:D:D BRA VI ÄR!! Sen så har vi ätit ungnspannkaka. Det var längesen. Vilken svensk mat jag äter idag.

NE nu ska jag tvätta mina fötter. BYEBYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0