Mys med Erik

Hej.
Måste bara säga att jag vet inte vad som har hänt med mig. Är het borta i huvudet. Har varit det i ett par dagar.
Nu ser jag på the hills iaf :) ¨Är hemma nu!

Igår va det mysigt. Jag kom till Erik, han hade lagat mat somvi åt, sen åkte vi till stadium arena och kollade basket, Dolphins vann, vi åkte hem, kollade andra avenyn, åt lite mera mat och hade det mysigt :)
Imorse hände något konstigt... Jag brukar ALLTID vara den som vaknar först och så fort Erik bara rör på sig så tror jag att han är vaken och då börjar jag alltid att prata massa med honom, vilket kan vara ganska så irriterande eftersom han är så trött. Men idag vare tvärtom. SÅ det är inte konstigt att det är nåt fel på mig idag.
Sen gjorde han frukost :):) Sen så åkte vi till vrinneviskogen och skulle springa i ovädret. ISKALLT vare. Men det var inte det värsta.... Jag var på mitt dåliga humör då ingenting funkar.
Så nu har Erik sett den sidan av mig som bara min familj har sett... INTE BRA!! Nu kankse jag skrämt iväg honom för alltid!
Ne då men jag blir verkligen förbannad när ingenting funkar.
Jaja sen var jag helt död och mådde inte så bra. Blev yr och låg i soffan och höll käften resten av dagen. Orkar fortfarande inte prata men nu är jag lite lite piggare.

Nu skaj ag fortsätta se på The hills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0