Segmåndag

Hej!
Den här dagen har varit som alla andra måndagar! Jag har varit helt seg och störd. Men idag åkte jag faktiskt hem typ direkt efter skolan så jag är med andra ord hemma rätt så tidigt! Det är ganska skönt faktiskt :)

Inatt sov jag ju hos Erik. Det var mysigt och vi kollade på en bra film oså :) Första gången jag kan se på film när jag är med Erik. Jag har ju alltid så svårt att koncentrera mig ibland.
Sen plugga vi också och fixade mina nyheter som jag skulle läsa upp idag.
Sen imorse gick jag upp typ halv 8. :S Lite sent kanske. Då åt jag iaf naturell yoghurt med björnbär :D
Hade samhäll och skulle läsa upp lite nyheter som jag hittat under veckan. Det gick sådär.  hehe.
Sen har jag bara segat igenom varenda lekiton. Har inte gjort ett skit på någon.
Sen sista lektionen var Matte B. Ida, jag och Bea fick själl som vanligt! hehe men sen när man ler lite mot nisse så blir han glad igen :) :)
Den här veckan kommer verkligen att bli asjobbig! :O :O

Nu är jag skithungrig. Mamma vill att jag sjka göra pannkaka men jag suger på det. Och jag vet itne om jag vill ha det! Men nu verkar det som att mamma står och lagar det så det blir väll det iaf. Ska ändåså äta onyttigt resten av veckan.

Imorn ska jag t ex fika, på onsdag blire massa mat och fika, på fredag blire onyttigt, lördag och söndag med!
Sen tar det stopp!!!!! Då får mitt nya liv börja. Låter bra. Man behöver ej ha bråttom med sånt på hösten. Man har ju ändåså massa kläder på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0