SJUK :(:(

Hej!
jag har gått o blivit sjuk :( :(
Har svinont i halsen. Bea sa att man får äta vaniljglass då. Så jag ska nog äta det sen.
Det ända bra är att man får äta en god diet. Man får ju äta c-vitaminer osånt ju! Då kan jag äta massa goda små clementiner. Te, pepparkakor och glass är bra med mot förkylningar!!
Egentligen så hade jag velat träna som Erik ska göra idag... Men man får väll komma igång efter höstlovet ;) Inte tänker jag va nyttig på lovet nästa vecka iaf!
Nu dricker jag citronte!

Idag så va Erik riktigt gullig mot mig. Han bar in mig till soffan och bäddade ner mig där. Sen gjorde han ett gott te och mackor till mig <3



kolla va fin min erik är <3



Söt :)



Vi kolla på "Babyblues". Den va helt störd.



Eriks skolfoto som han fick hem idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0