Tråk

Sitter här och vill verkligen hitta på något. Vill åka utomlands eller något. Jag vill känna mig motiverad till att göra något roligt. Typ boka en resa som jag ska åka på snart. Åh, jag vill verkligen det. Och så vill jag göra något NU!
Men det är ingen ide.
Det är söndagkväll, klockan är inte så mkt men inte lite heller. Ska ställa klockan på 05.00 som vanligt imorgon.
Oså äre massa skit nu i skolan hela tiden så någon resa hinner man inte här inte! :( :( :(

En till grej... Har fortfarande mitt stoora blåmärke på mitt lår ifrån Motala som har varit där i nästan 2 veckor. Det har typ inte gått ner någonting oså vet jag inte hur jag fick det heller. Märkligt det dära....

Kan inte någon säga nåt kul ?

Idag har jag iaf pluggat lite! Bra där Amanda :)

aouch :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla FEEEEEEEET:|:|

2009-10-11 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0