Angående min mobil

Hej!
Nu sitter jag här och är asmätt!

Måste berätta en sak om min mobil! Den är helt stöööörd :O
Idag fick jag 9 sms samtidigt som skickats för typ 2 dagarn sen. Och när jag äntligen får dem så äre nåt fel så jag jag kan inte trycka upp mina meddelanden. Skitsur är jag:@
Så nu vet alla det! Ring om det är något bara :D

Vad har jag gjort idag när jag kom hem då ?
Jo jag gjorde en sallad med tonfisk, egen dressing oså la jag i några soltorkade tomater i, sen plugga jag, sen kom mamma hem och sa att de soltorkade tomaterna var för gamla. Usch då.. Nu kanske jag blir magsjuk.
Sen i alla fall så såg jag The Tyra Banks show, sen åt jag ett gott äpple och drack citronte + pluggade, sen ringa evelina men hon kunde inte svara. Sen ringde jag Hanna, sen kolla jag massa saker på datorn.
Sen vare mat! :D
Åt kreolisk gryta som min gulliga mamma har gjort :D Skitgott var de! Ikväll ska jag duscha, prata med hanna, fixa en grej, pröva ringa evelina, ringa Erik och sen se idol. Great!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0