Äntligen fredag!

Hej bloggen!
Sitter här ensam i Idas lägenhet. Vi fick sluta en timme tidigare. Jag har ju mina saker här i hennes lägenhet så jag sitter och väntar på henne nu för sen så ska ju jag till landet ikväll ;)
Det ska bli kuul! :D
Just nu känner jag mig lite dum eftersom jag alltid bjuder in mig själv och tror att jag bor i Idas lägenhet! Hon var så duktig och städade igår men sen idag kommer jag in med en stor väska och röjer runt. Kanske bäst att packa den och göra nåt vettigt i hennes lilla boende nu. Ska se om jag kan plocka undan åt henne med.

Idag har dagen varit slapp! :) Det var lite stressigt imorse men sen fick jag besluta mig för att ställa in min sånglektion. Den hamnade liksom i kläm med allt. Imorse sprang vi över 5 km och sen duscha, mat och psykologi.

Jaja nu ska jag fixa med allt och lyssna på Work med Ciara. Bra

hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0