Blööööööööööö

Hej.
Sitter i datasalen. Kom nyss ifrån min pianolektion. Nu väntar jag på att Ida ska sluta sin lektion så vi kan gå och äta. Det är köttbullar i skolan idag.
Idag är jag okontaktbar!
Hela eftermiddagen har vi GEMU. Jag har glömt mina nycklar så jag kan inte få tag i min pärm. Bra!
Har massor att fixa idag. Får se hur jag för med allt. Är helt död! ! Imorgon vill jag hinna köpa skorna.
Kommer förmodligen inte hinna göra något varken idag eller imorgon.

Idag ska jag:
- GÅ klart skolan (slutar nog efter 4)
- Försöka hinna med att gå på stan
- städa rummet som ser ut som ett bombnedslag
- PACKA!
- Öva sång
- Skriva lite på en samhällsgrej.
- Se till att lägga mig i tid
- förbereda mig på imorgon
- äta mat
- Duscha
det var allt jag kom på nu.

Imorgon
- Gå till skogen? med skolan
- springa 5,5 km.
- Duscha och fixa mig snabbt.
- Äta fort
- sjunga upp mig lite.
- Ha sånglektion
- springa till Psykologin
- slutar 15.35
- Springa till Idas lägenhet och hämta packning
- springa till pårvagnen med tung packning
- Hoppa av och springa upp med det uppför Eriks trappor.
Sen åker vi. Jag vill shoppa

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0