Bråttom!!

Hej sitter och äter lite naturgodis! och lyssnar på Fantasia - When i see you.
Ida ska duscha och sen ska jag det. Nu är jag gladare iaf :) Känns som att vad som helst kan hända idag.
När vi kom hem till Ida kommer jag på att jag glömt min icapåse. Typiskt mig...

Kommer hem till Ida imorgon kväll. Då sover jag här. Kommer hem till mitt hem på fredag.

Nyss hade vi Nutidakonst. Men vi fick sluta tidigt. Vi fick endast en uppgift! Vi skulle typ skriva ner ett svar på en fråga bara för att vi inte har lyssnat på honom. HERREGUD säger jag bara! Fattade ingenting. Den läraren är nog ganska trött på oss. Jag satt där idag som ett frågetecken och åt naturgodis.

Ikväll blir de niiice :D :D

Saknar Erik med. Han ska jag träffa på fredag :) Då ska vi på basket. Det blir spännande :D Kan ju ingenting om det.

Vi ses imorn för nu ska jag tagga vidare som en fjortis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0