:'(

Hej! Nu är det tisdag och jag kom hem för en lite stund sen.
Min tisdag ser ut som vanligt, jag har idrott och sen tar jag bussen. skönt.
Igår sov jag hos Erik. Det var mysigt :)  Vi var duktiga och sprang! Men vi sprang inte långt så det var inte ens jobbigt. Sen så la vi oss i tid och kollade på tv, sen prata & sova. Imorse gick jag upp typ halv 8. Skönt med sovmorgon :D Men jag var förkyld så jag kunde itne va med och springa på idrotten :(

Jaja igår har jag iaf varit helt flum :O Nästan läskigt konstig... Jag sa knäppa saker. Men jag var så himla trött! Det är jag nu med!
Ska plugga samhäll idag. Sen lite annat med! Imorgon kommer jag inte hem. Kommer bara sova hemma inatt den här veckan. Kommer va ute på lite andra äventyr i veckan.

Ja vaad trevligt. Jag är skithungrig så ska göra mat snart! Blir nog antingen omelett eller tonfisksallad om inte det finns kvar köttfärs ifrån helgen :)

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0