I have nothing

Gissa vilken låt jag lyssnar på nu. Jag håller på och gör lite sångläxor.
Nu snart ska jag fixa psykologin. Det är lite krångligt för jag och Bea har inte gjort något på redovisningen vi har imorgon. OCH vi ska va i grupper och inte vet vi vem vi är med :P 
 Och gemu ska fixas med!
Vilken jävla dag det har varit idag då... Jag har varit helt störd. Känt mig jättetrött och så. Ida har också varit på nåt jävla humör. Ni ska bara veta vad hon har gjort idag...
HEhehehehehehehhehehehe

Inatt vaknar man ju av att klockan ringer hela jävla tiden :@:@ :@
Skitsur blev jag. Trodde ju att klockan stod på 05.00 hela tiden så att det var dags att gå upp. Men nej det var den ju inte.
Sen imorse när det var dags att gå upp så mådde jag skitdåligt och ville bara döda för att få sova. typ.
När jag kliver upp trodde jag att jag fått tinitus. Men nej det var vårt kylskåp som pep. Tur det!

Jag stressade massa när jag gjorde i ordning mig. Jag hann knappt fixa mig men jag hoppade in i bilen i god tid iaf!
När pappa skjutsade mig i bilen till bussen kände jag mig stolt över att vi slipper stressa till bussen. Jag stod till o med och väntade ett tag på bussen. När jag väl är på bussen så kommer man ju självklart på det viktigaste!!!
MIN MOBIL!!! Den låg i pappas bil hela dagen. JAg klarade mig utan den.

Jag fick bara stå o vänta utanför Idas lägenhet eftersom jag itne ens kom in i byggnaden. Men det löste sig!

Sen hade vi Don't drink and drive i Olai-parken. Sen ensemble klockan 13.10. Jag och Ida var inte precis i form idag.... Vi var helt störda.

Sen va det nutida konst! :D JAA VAD KUL! :D man satt där och sov typ. Och var skithungrig såklart. JAja nu ska jag inte klaga mer.

 

Har bara massa läxskitbajssaker att fixa. Ser inte ens på matchen :( :(

Sen blir det idol iaf.

Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0