Lördag

Hej! :)
Nu sitter jag här hemma och myser lite. Erik är här!

Igår/idag var trevligt.
Igår så kom Erik upp och hämtade mig och Dragan efter skolan. Sen drog vi först hem en liten snabbis till Dragan där Felicia var och så hämtade vi upp henne. Sen drog vi till Eriks land. Vi myste lite och badade tunna.
Den här gången fick vi upp värmen bra med!
Imorse när jag vakna så tog jag ett varv runt huset med bara ett täcke på mig. Då hittar jag mitt örhänge som jag tappat. Det låg på framsidan. hmm... Sen så knacka jag på fönstret där Erik och jag sov. Erik vaknade och trodde det var grannen men det var jag :D Jag råkade väcka honom. Sen så har jag bara degat hela dan där.
Felicia och Dragan låg bara inne på sitt rum och "pratade" vilket de kanske gjorde... Men då var det jävligt osocialt mot oss ;D  De märkte inte ens när jag och Erik tog bilen ner till den lilla hamnen. Det var mysigt iaf. Det har varit ganska kallt ute idag men det var mysigt att gå runt lite där.
Sen så spela jag och Erik fotboll med. Sen åkte vi hem vid 4.

Nu ser vi på fotboll. Eller Erik gör. Vi bakade nyss kladdkaka. Om några timmar kör vi min syster & hennes vänner till Norrköping.
Det blir bra.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0