Lördag

Idag är det lördag. Känns som en lördag. Men ibland känns det som det är söndag. För mitt humör är som en söndag.

Lyssnar på I gotta feeling. Den är bra.

Inatt prata jag aslänge med Erik i telefonen. Fast jag sov när vi pratade. Sen vaknar jag vid 8 av nån idiot som ringer fel :O :@
Sen kom Erik idag vid 4 :) Vi gjorde inge speciellt. Vi fikade på paj och glass. Sen har jag ätit massa skit hela dagen. I värsta portionerna med ! Jag ska snart äta tacos och godis. Jag vet itne hru jag ska göra ikväll...
Felicia vill att jag ska komma över en stund till henne. Vi skulle egentligen sovit idag men vi har annat o fixa. Men vi kunde ses en stund iaf. Men jag vet inte om någon orkar skjutsa mig fram & tillbaka dit. Hon bor längst bort i Finspång typ. Och jag bor på andra sidan.
Så jaa.... Sen vill Erik att jag ska sova med honom. Han är på fest nu men han ska inte dra ut sen så han vill att jag ska komma till honom. Men jag ska ju sova hos Ida imorgon. Jag orkar inte tänka på vad jag ska packa för båda dagarna. Jag ska ju hinna med annat hemma också. Jag orkar inte röra på mig. :/ Men jag vill sova med Erik ikväll. (hehe jag vill ju att han ska sova här) Men han har ju kört så mkt så jag tkr synd om honom olm han ska hålla på o åka fram och tillbaka hela tiden. Har en del plugg o fixa..

Baajs va svårt det är att planera.



my life would be easy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0