määäätt

Usch, den här helgen har jag bara ätit och ätit. Jag har inte gjort något speciellt vilket är ganska skönt. Men jag har ätit så mkt så jag nästan blir rädd.

Idag har jag redan hunnit äta:
2 amerikanska pannkakor m. grädde, bär och sirap, limpamacka, mörk macka, knäckemacka, ½ baconbit, lite äggröra, äppeljuice, två grapefruktbitar, vindruvor, mörk choklad, typ 5 godisbitar, en mjuk tacos, två vaniljglasskulor, ½ kula mangosorbet, ½ kula blåbärssorbet, ca 1 dl vaniljyoghurt, ca 1½ dl musli m. mjölk, 1 dl hälsofil med blåbär & svartvinbärssmak  och en tugga av nektarinpajen.
Klockan är ju inte ens så mycket än.

Ja då förstår ni vad jag har gjort i helgen när jag har haft tråkigt. Jaja snart ska jag till stan.

Blir en gammal bild på mig här som togs för nästan exakt 3 månader sen hemma hos Ida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du en äcklig gris eller? äter ju fan hela tin hahahahahahah

2009-09-15 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0