Min helg

Hej..
Har inte hunnit blogga för jag har inte haft en sekund tid tikll det typ. heheh
Nu sitter jag med Hanna iaf hemma. Vi har varit hemma hos Alice på barnkalas. :)
Det var jättemysigt! :D Men vissa (ganska många) tjejer eller töntar kom ju inte för dem var sjuka. ;)
Det blev mycket skratt, mkt läsk, tacos, typ tre bitar marängtårta, massa chips o dipp.
Det var jättetrevligt o mysigt iaf. Sen tog vi en taxi hem. Vi fick stå och vänta i kylan i 2 timmar :O och 20 min..
Jag blev asförkyld :( Skitont i halsen :(
Nu äter jag godis.


Igår var jag skitstressad hela dagen. Sprang runt i högklackat i skolans alla byggnader. Hade sånglektion iaf och de va kul. Sista lektionen var psykologi i 2 timmar. Direkt efter de så blev de att springa och hoppa på spårvagn och sen direkt när jag kom till Erik så mötte jag på Dragan och Felicia. Vi 4 drog till Eriks land :)
Det va mysigt!
Vi bada tunna, åt och drack. Sen åkte vi båt också. Det var mysigt :)
Jag och Felicia låg bara i soffan och åt hela tiden. Dragan och Erik fixade allting :)
Imorse la jag mig i felicias säng och drack cider och åt godis :) Sen åt vi frukost. Då åt vi massa vitt bröd.
Sen klippte killarna gräset och jag & Felicia åt chips o mackor och godis ! Jag har ätit hela dagen idag.

Nu ska jag fixa mig o lägga mig brevid Hanna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0