Min onsdag

Hallå!
Har gjort så mkt idag. Dagen i skolan har varit rätt bra förutom Nutida konst!
Kände inte för att ha en ända lektion idag men det blev faktiskt mkt roligare än vad jag trodde. Först trodde jag vi skulle ha glosförhör & jag hade glömt ta med pappret hem och plugga men sen när jag kom till skolan så hade vi inte det :D
Sen så kände jag inte för att improvisera idag på improvisationen. Tur att Henrik är en sån bra lärare då så man håller sig lite vaken. Sen vare muko.  Sen ensemble.
Jag och Ida övade lite på "Varje gång jag ser dig" av Lisa Nilsson och "Stickwitu" men PCD. Det var kul. Henrik visade oss även lite annat som vi ska göra.
Sen satt jag bara och typ dagdrömde bort hela Nutida konsten. Tröck i mig massor med frukt också.
Sen efter de sprang jag och tog spårvagnen till Erik. Där tog vi de lungt bara :) Vi pluggade till mitt svenskaprov imorgon. Sen så plugga vi lite grann på hans med :)

Tog åttabussen hem. Åt fläskkottlet m. champinjoner i nån sås med sallad. Det va gott. Hann se lite i slutet av idol med.

Imorgon kommer dagen vara sådär.
Men sen äre fredag! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0