Mina två senaste dygn,

Hej. Här sitter jag helt slut efter denna vecka.
Har inte fått någon sömn alls typ så jag är ganska så mkt trött.
Igår efter skolan så drog jag till Erik. Vi gick promenad oså :) Sen sov jag där.
Var sp skönt att slippa gå upp så sent. Han kunde skjutsa mig när klockan redan var 8.00.
Sen har jag haft sånglektion idag med :) Det är så kul att ha  Birgitta eftersom hon är ganska hård och jag tkr det är kul när man får mycket att göra.
Idag gjorde jag dock bort mig.... Hon förhörde mig på lite saker. Hon frågade vad muskeln vi pratade om förra veckan hette. Jag svarar "flat-muskeln". Men bra jobbat Amanda! (flankmuskeln heter det).
Det blev lite pinsamt för mig. Heheheheheehe..... Så typiskt mig att säga så fel.

Jaja sen har jag haft psykologi i 2 timmar och en kvart. Nu är jag trött. Kom ju nyss hem.
Får se hur det blir idag med allt :) Borde städa rummet.... Men ne nu ska jag kolla min sångläxa.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0