Ögoninflammation

Hej.
Vilket nice väder det är idag :D :D
Erik åkte hem nyss. Jag har ögoninflammation så idag har jag gått helt osminkad här hemma och är helt svullen i ögonen. Fast jag brukar gå orminkad hemma iaf, men just nu är jag inte precis sådär jättesnygg!
 Imorse gjorde jag frukost på sängen åt oss! :) Bästa tjejen är jag.

Jag vill shoppa skoooooooooooor :O :O Jag blir helt störd snart! Jag måste få lite tid bara till att göra det. Jag har haft en sån lust att shoppa nu i flera veckor. Jag dör snart på riktigt! !

Jaja.. Igår så tog vi de bara lungt och åt mat, godis och kladdkaka m. glass. Det var mysigt :)
Ikväll ska vi nog träffas igen!

Jag känner mig i o-form idag!
Lite vänner till familjen kommer på besök ikväll och jag är inte hemmadå :( Och mamma står och lagar all mat så hon kan inte shoppa med mig idag :(
Jag måste till typ Stockholm ! Ida och jag ska ju dit förhoppningsvis om 2 veckor men då ska vi va utanför och mysa och hitta på lite sakter! Det ska bli kul! :D
Men jag vill som sagt gå på stan och hitta saker.

Behöver :
Jeans
Mera strumpbyxor
Mera myströjor
Lårhöga stövlar
Några andra vanliga skor
Underkläder
Fräscha upp sminkväskan
Lite snygga halsdukar
Någon god bodylotion
En bra kamera till bloggen
Och massa massa mera som jag inte kmr på nu!

Nu ska jag ut o sola!
Tack för att du läser detta! HEjdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0