ont i magen :( :(

Försöker plugga men det går inget vidare :P Har en del o fixa ju!
Har ätit te och mackor med familjen till kvällsmat nu! Är skitmätt. Men snart så kommer jag väll gå och stoppa i mig mer saker. Sån är jag när jag är uttråkad!
Fan, jag vill inte till skolan imorgon. Trött är jag. SKa nog kanske se en film eller nåt :)


En rolig nyhet nu!
Igår när jag var hos Erik så får jag ett sms av min mami :D Förra året så åkte vi med våra gäster som var här igår till Alperna! Nu satt de och pratade om vi skulle dit igen i år eller till Thailand :D :D
Wiiie :D Jag som aldrig varit i Thailand before :)
MEn som sagt... Det är inte säkert att vi ens ska dit  :P Vi får väll se va som händer.

JAAA nu börjar top model! Braaaa nu har jag nåt att göra :D
Pusspuss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0