Shake it off

Hej nu sitter jag här proppmätt och lyssnar på musik. Ska snart dra och äta godis o kolla dikt.

Idag hände en märklig grej....
När jag gick ut ifrån affären idag så möttes jag av en tjej. Både hon och jag kolla på varandra. Jag kände verkligen igen henne, alltså hennes ansikte var sååå bekant och hon kolla på mig och typ nästan hälsade. Jag bara stod och kollade på henne som värsta frågatecknet. ÅÅåh jag känner ju igen henne så väl. Jag vill verkligen komma ihåg varifrån jag sett henne. Det känns som det är någon form av lärare. Men jag vet inte riktigt.... Det känns som hon och jag har haft kul och pratat massa någon gång.
 Heheh får fundera vidare på det där alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0