Söndaag :)

Idag är det söndag.
Somnade skapligt igår. Vid typ 1. Sen vakna jag vid tre och ser att Erik ringt och massa. Så jag ringer honom fastän att jag själv sover typ.
Sen prata vi inte så jättelänge.
Imorse kom mamma in och skrek att det var frukost vid 9.15
På söndagar har vi alltid typ hotellfrukost här hemma. Vi hinner aldrig att äta frukost tillsammans men på söndagar har vi gjort som så att en i familjen har hand om frukosten. Idag var det Matildas tur.
Hon gjorde amerikanska pannkakor och sen massa annat gott. Jag åt typ 185 mackor och knäckemackor. Sen åt jag amerikanska pannkakor, frukt, vaniljyoghurt, äggröra m. bacon och massa annat :D
Ibland kan jag äta hur mkt som helst till frukost. Nu är jag mätt iallafall :D Men jag skulle lungt kunna trycka i mig hur mkt godis som helst nu.
I min kropp finns det inget stopp. Jag kan bara trycka i mig hur mycket som helst.

Idag iallafall så ska jag till Erik och sen ikväll till Ida och sova där. Imorgon är det skolfoto i skolan...

Jag vill shoppa.... Jag vill ha skoooor :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0