Söndag = ångest

Jag tkr inte om söndagar för alltid när jag vaknar så kommer jag på att det är måndag imorgon, Vilket betyder att väckarklockan ska ställas på 05.00.

Kom i alla fall hem för en stund sen ifrån Erik. Det var trevligt :)
Igår tog vi de bara lungt. Erik lagade mat som var god (någon fylld fralla?), Vi träffa hans vänner lite snabbt, kollade på " Snake's on a plane!, åt godis och popcorn och hade det mysigt :)

Idag gick Erik upp före mig och gjorde en jättemysig frukost! Han gjorde bacon och äggröra och massa annat mysigt :D
Sen har vi bara legat och kolla på idolrepriserna typ innan han och hans pappa skjutsade hem mig :)


Nyss åt jag på mammas tiramisu som gästerna åt igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0