Springa :)

Hej!
Jag känner mig lite hängig och har lite ont i halsen. Har varit svintrött de senaste dagarna. Men nu tvingar mamma med mig ut i spåret igen. Har inte tränat på flera veckor ju.

Idag ringde klockan 05.00 och jag var helt inne i min djupa sömn. Så jag ville bara dö imorse typ. Jag råka somna om också o gick inte upp förräns efter en timme :O :O Så då blev det lite stress o panik.
Sen satt jag med Felicia i bussen. När vi kom fram mötte jag Hanna och Ida och vi gick till ebers aula.
I Ebers aula hade vi Don't drink and drive. Vi hade bara en liten föreläsning.
Efter det sprang jag ner till tandläkaren och spände tandställningen så nu värker det lite :(
När jag var färdig hälsade jag på Erik lite snabbt. Sen tog jag 13.00 bussen hem.

Har bara degat här hemma framför tv:n nu så då är de bra att åka o springa. Fast jag känner av lite panik eftersom jag inte kommer orka. Och jag är på världens sämsta humör. Jag har blivit asgrinig de senaste dagarna.

Hejdå



Hoppas det går bra att springa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0