Svenska hollywoodfruar

Snart börjar programmet som blivit typ mitt favoritprogram nästan ;)
Just nu kollar jag på när Carolina Gynning lagar mat på tv.

Idag iaf har dagen varit seeeg. Känner mig lite sjuk :( Men jag klarade hela skoldagen och sen efteråt så drog jag och Ida på stan en snabbis för att kolla stövlar. Bl a over-knee stövlarna från Scorett.
Hann bara gå en snabbis för sen va jag tvungen att hinna med 5- bussen.
Jag handlade även två tröjor/tunikor från MONKI. Dom var lite söta faktiskt :)
Får se om jag köper ett par stövlar snart.



Stövlarna från Scorrett.


Kommentarer
Postat av: Elin

ååh så snygga :O

allt bra med dig :)?

2009-09-22 @ 17:18:45
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0