Torsdag....

Jag är så fruktansvärt trött efter den här skoldagen. Lite sur är jag också. Jag är så seg och jag har ändå massa att göra idag.

Jag ska:
Fixa sångläxor, städa rummet, ev. träna, packa, göra mat och duscha.

Just nu är jag skithunbgrig. Jag ska göra biffar igen :) Jag är en duktig liten hemmafru ibland.
Pappa ville att vi skulle äta biffar, potatis och lingonsylt så han står där nere o kokar det nu.
Jag vill nog bara ha biffar med Tzatziki :)

Igår träffade jag Erik. Då gick vi till hans syster :) Hon har precis fått barn. Hon är skitsöt men ganska stor. Fast jag var också rätt tjock när jag va liten. Eller ganska så mkt tjock. Jag vägde rätt mkt när jag föddes.

Imorn ska de bli myyys :D :D Hinner inte hem efter skolan imorn eftersom jag ska träffa Erik, Dragan och Felicia. Sen ska vi till ett mysigt ställe :)

Nu ska jag försöka göra nåt av det som jag egentligen borde göra.

Hej då :)


Kommentarer
Postat av: Erik

ska bli skit kul:) Fin bild!;)

2009-09-03 @ 19:22:58
Postat av: Anonym

du är förjävla ful dn HORA!

2009-09-03 @ 19:29:29
Postat av: Anonym

du ska dö

2009-09-03 @ 19:30:46
Postat av: Felicia

Ni två är så söta du och erik:)

2009-09-05 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0