trött i benen

Hej!
Jag kom hem för en liten stund sen :) Jag slutar 9.30 på tisdagar. Då har jag bara idrott på schemat!
Det är skönt :)
Idag sprang jag 3 km. Jag trodde inte jag skulle orka p.g av att jag har mensvärk, för att jag inte tränat nåt direkt på ett tag, jag håller på att bli sjuk och för att det är morgon och jag blir alltid spyfärdig då. Men det gick på 15 min. Jag är ändå rätt nöjd. Men nu har jag skitont i halsen och fotlederna. Och jag fick ont i öronen med.
Det är bra för att vara jag! Jag har alltid varit sämst på att springa annars.
Sen åt jag ett skitgott äpple. Efter de öva jag och Ida en gång på en låt jag ska sjunga imorgon på muko:n.
Jag tog 10.45 bussen hem. Då hoppa jag av vid mamma och pappas jobb. Sen satt jag där ett tag. Sen skjutsa mamma hem mig. Min kropp är helt slut! Ska nog göra lite mat snart men jag vet inte vad jag ska äta ?

Ikväll ska vi göra ceasersallad iaf ! :D :D

min kropp är sluuut. Jag vill ha choklad.
Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0