Trött och hungrig!!

Jag är skithungrig just nu. Min mamma lagar fisk. Hoppas det är gott.
Idag har dagen varit sådär... Hade ont i halsen imorse så jag gick inte på idrotten.
Jag stannade hemma istället :)
Jag har inte gjort nåt speciellt idag. Eller jo, jag har ju solat i bikini på balkongen för det har ju varit så härligt väder :) Och jag har ätit yoghurt med päron i och massa kött idag :D
Sen skrapade jag lite på trappen som jag ska måla.
Började också kolla lite på "män som hatar kvinnor". Den filmen gör mig så arg. Men jag har inte sett klart den än.
Jag vill ha pengar!!! 

Måste fixa lite läxor med.

Heeej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska dö

2009-09-01 @ 23:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0