trött & ont i halsen

Hej.
Idag på idrotten så hade vi först prov. Det gick sämst :( :( Kunde inte en ända fråga :O
Sen efter de sprang vi 3 km på tid. Jag hade asont i halsen så jag la av efter 3 varv. Hade jag fortsatt springa i samma tempo hade jag kommit in på några sek över 14 min. Då skulle jag varit rätt nöjd. Hoppas jag är i form nästan vecka då! :)

Efter idrotten gick jag ner till rececentrum på 10 min. Vilket är rekordsnabbt för mina korta ben. Sen hoppa jag av vid mamma & pappas jobb oså satt jag och stirrade där en stund. Sen drog jag och mamma hem och hämtade upp Matilda. Jag och Matilda tog sen bilen till viberga och handlade mat :D Så nu äre nog dags att äta snart. Min kropp känns så svag just nu. Vet bara inte vad jag ska äta...
Vi köpte massa grönsaker så jag hittar väll på nånting :) Jag är så duktig på att laga mat åt mig själv!

Nu ska de fixas! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0