Bilder från helgen





Mina fina presenter.
Från Ida: En skrubbsten och duschcreme från LUSH
Från Evelina, Erika och Josefine: En korg med massa frukt och gott i!
Från Alice, Jennie och Matilda: Ett fint rosa coctailglas, partybubbel, drinkparaplyer och ett par rosa stringstrosor.
Från Malin: En blomma, ett gott rosévin och en jättefin choklad!
Från Hanna: En biobiljett och ett fint porslinhjärta.

Tack så mkt tjejer för så fina saker, det hade ni verkligen inte behövt göra för mig!



snittarna jag gjorde med hjälp av erik och ida.





jag dricker ur mitt fina glas.







tkr alla ser så jävla uttråkade ut på alla bilder :P  men har jättenågra bilder ifrån kvällen.



hanna får avsluta med sin egobild :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0