bilder från påsk



När vi åkte tillbaks till landet så fick jag ett till påskägg där :)


Sen satt vi alla och typ solade på altanen.




sen drack vi äggtoddy. Det var vädligt mättande!



Emil, eriks mormor och gammelmormor badade tunna :D
Sen åt vi en massa god mat och massa goda saker :)



sen skjöt vi lite luftgevär :P



På kvällen badade jag& erik med Eva och Conny.
Jag och Erik badade i typ 3 timmar :O



Vi sov i två olika sängar faktiskt men som låg brevid varandra. Blev alltid att jag kröp till Erik iaf :)





Jag vaknade jättetidigt på morgon. Då hade conny&eva åkt. Jag kände mig lite frusen så jag tände en brasa och skrev en skitkonstig låt bara sådär spontant :P



Vi njöt av solen på altanen. Jag hade bara bikini för det var så varmt och skönt :)
Sen åt vi jättegod mat :D



Vad är nu detta?
Jag orkar inte med en ny vinter igen :( jag som precis hade börjat känna av att det är vår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0