ILoveYou

Kom och tänka på min underbara pojkvän!
Vi har snart varit tillsammans i 8 månader och vi har ändå upplevt så mycket som jag aldrig kommer att glömma. Jag tycker det var helt fantastiskt underbart att få åka med honom till Thailand. Igår och idag har han varit så gullig mot mig när jag är sjuk och han ställer upp så jävla mycket! Jag hoppas alla ni tjejer därute också hittar en kille som ställer upp för er för det är vi värda!! Erik ställer alltid upp med allt och ser jämnt om det är något med mig. Han vill bara att jag ska må bra och jag vill såklart att han också ska må bra!
Det absolut viktigaste för mig är att mina närmsta ska må bra, för annars mår inte jag bra.
Tänk egentligen vad många minnen vi redan har på sån kort tid, och kommer att få. <3



min födelsedag



pappas 50-årsfest



När Erik bjöd mig på middag i början när vi var tillsammans.




Du gör alltid så goda middagar/frukostar åt mig!


Så mysigt att göra spontana grejjer med dig som att åka till andra städer!



alla hjärtans dag. OBS! Detta har faktiskt jag fixat! :P















Thailand <3
(har tusentals mer bilder men orkar inte lägga in)



våra knäppa utflykter



stockholm



Och nu senast vår lilla Roadtrip till Ullared.

Detta är dock inte allt vi varit med om. Tänkte bara lägga in lite minnen här!

<3


Kommentarer
Postat av: Maria

Kan inte annat än att hålla med, han är supergullig!!

2010-04-15 @ 19:08:23
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0