I'm not perfect.

Jag hatar att jag inte kan skaka av den här känslan och att jag känner såhär hela tiden. Det är ingen annan fels utan bara mitt!
Varför ska det vara så svårt att kunna acceptera sig själv som man är? Jag har ju gjort det förut men nu kan jag inte det. Jag vill kunna vara perfekt i allt men jag vet att det inte går och jag vet att jag inte är tillräckligt bra för någonting. Men att kunna acceptera sin position i livet är bara så jävla svårt! Var ska man börja egentligen?
Visst jag vet att jag duger som jag är, men jag vill inte duga som jag är för jag har en sån stor vilja.
Jag vill bara vara bra, Jag vill bara va perfekt!
Så jävla larvigt egentligen.

Nu ska jag tanka hjärnan med kycklingsallad.
Tråkigt man har när man är sjuk!
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0