intressant dag

Nu sitter jag här och känner hur mina ben vilar efter denna dag.
Först gick jag upp tidigt och fixa mig, åt havregrynsgröt och åkte in till stan.
Där hämta jag ut min mobil. Sen shoppa jag en fin grej och strumpbyxor från VILA.
Drog till Evelina och köpte chockladhjärtan till henne :)
Där åt jag våffla och pratade, vilket behövdes eftersom vi inte gjort det på ett tag.

Sen tillbaka till stan. Jag & Erik drog ut på en riktig promenad faktiskt. Vi gick kanske 1 mil :) Sen hem och äta.
Jag var vrååålhungrig.
Nu har vi precis ätit och jag har i uppgift att hitta en bra film!
Både Erik och jag e godissugna.
Nu ylar erik som en varg så jag måste gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0