Jag och min beslutsångest..

Hej..
Nu sitter jag här själv.
Kunde inte sova inatt och sen ringer min pappa typ klockan 8 och frågar om jag och Erik vill jobba.
FAN!! jag har inte sovit ut en ända dag på detta lov och jag hade bara tänkt och slappa idag så jag blev helt stressad typ.
Det blev iaf så att Erik har åkt till jobbet nu eftersom han ville jobba och han ska jobba till klockan 1. Sen äter vi här hemma och sen följer jag med och jobbar.

Ska göra nåt vettigt och ska ha maten färdig tills de kommer hem.
Vet inte vad jag ska göra nu.... Hatar att jag alltid får beslutsångest :(

Imorgon ska vi till Ullared iaf :D Är ingen ullared och har typ aldrig varit där (endast 1 gång när jag var 10 och vi åkte förbi det när vi skulle till Tylösand). Men det ska bli skitkul.
Det blir som en liten roadtrip :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0