Jävla mage! :(

Jag har skiitont i magen så jag knappt kan gååååå :( Vet inte vad det är för fel på mig!
Jag som skulle springa idag...
Min älskling är ute och springer och jag har så dåligt samvete eftersom jag pratat att jag också skulle gjort det idag oså får jag ont. Det låter bara som att jag är en lat människa som hittar ursäkter hela tiden men det är inte så nu. Jag kan verkligen knappt gå för jag får så ont. Jag skulle bara lagt mig ner på backen och tjuta.

Så nu har jag gjort mina läxor! Bra att jag gjort det iaf.

Imorgon ska jag åka till Stockholm och gå på opera. Kuuul... Ne men jag har aldrig varit på någon så det är väll bra att hänga med eller nåt?
Sen ska jag sova hos Ida för vi kommer hem klockan 1.00
Sen skola ända till 4 på onsdag och sen sova hos Erik.
Sen skola till 4 på torsdag sen hem och pluggapluggaplugga.
Sen heeeelg! Vilket dock också innehåller plugga.
Nemen va intressant!
Nu såg jag min älskling i fönstret med!
Dags att göra mat. Kyckling med greksallad kanske? :D





Idag har jag på mig min fina zebratunika som jag köpte förra veckan från vila :)
Självklart hade jag strumpbyxor på mig idag i skolan! Bilden är tagen alldelles nyss.

Gott. Detta åt jag igår.

Det har gått rätt så bra med maten idag faktiskt. Är döhungrig men jag äter ju hela tiden på regelbundna tider så det går bra.

Har ätit yoghurt med hallon och te till frukost.

Sen 2 panbiffar med 1 msk brunsås och 1 msk lingonsylt(ungefär) och morrötter. Det är så svårt att kunna äta bra i skolan med tanke på den maten man får....

Sen drack jag kaffe med lite mjölk och ett äpple. ( koffein är bara bra om man tränar har jag hört och jag ska egentligen inte ha mjölk i så det var inte så bra)

 

Anledningen till att jag äter såhär är för att jag vill gå ner 1 kg tills på fredag. Och NEJ jag ska inte bli smal. Jag kanske berättar någong gång vad jag väger så kanske ni förstår vrf jag gör detta.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tycker du är jättefin som du är!!

2010-04-13 @ 07:22:24
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack vad du är snäll! Men jag väger faktiskt ganska mkt för min ålder oså, så drf vill jag gå ner men bara lite.

2010-04-13 @ 11:44:17
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0