lista

Vilken svordom använder du mest?

fan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? oftast mellan 05-06-00
Var köper du dina matvaror ifrån? ica oftast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med om det är rätt dag.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag vet inte:P Är inte så desperat.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? naae?
När var senast någon stötte på dig? det gör väll eril lite när som helst ;)
Vad åt du till middag senast? fläskfile med sallad och en halv bannan
Kan du vissla? jo
Tittade du på tecknat när du var liten? ja
Äger du några popband t-shirts? japp.
När flög du senast? Till Thailand <333
Pratar du några andra språk? engelska, förstår tyska lite grann ;)
Har du gråtit offentligt? pinsamt ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? kanske senare i mitt liv.
Vad har du med dig in på bion? cola, läsk eller godis :D Men går aldrig typ på bio:P
Vad har du för väder? idag? molnigt men varmt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Vissa saker är roliga ibland som vissa ensembler, imp,sång eller dansen.
När sov du senast på golvet? jag vet inte :P
Vilken är din favorit drink? mojito eller strawberry daquiri
Gillar du din boendesituation? Gör jag väll men skulle faktiskt va skönt om jag och älskling kunde bosätta oss på ett ställe eftersom vi får åka så långt mellan varandra.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?typ 8-9
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Jaaa!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Tror du på liv på andra planeter? brukar inte va så flum
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Tänker skitsamma, det finns faktiskt barn i afrika som svälter. ;)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej jag tror ej de.
Tycker du om att krama folk?
om jag gillar människan
Äger du en digitalkamera? japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Haha jag vet inte:P För några år sen sa nån att jag liknar shakira men det är jag inte.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jaa det stör mig!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, hehe jag älskar kött. Förlåt om jag är elak men jag är lite egoist jag!
Är du mörkrädd? jaa (A)
Tre saker du alltid har med dig? mobil, pengar och sminkväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0