Magknip.

Jag har verkligen dööont i magen. Försöker äta en bannan nu och se om de blir bättre men jag orkar inte ens äta.
Älskling var snäll och skjutsade hem mig från stan nyss och när jag kom hem åt jag fläskfile från igår med sallad men ajg orkade inte ens äta upp det. Har dööont verkligen :(

Sen hittar jag inte kamerasladden så bilder kommer senare från i lördags (trots att det bara var meningslösa bilder:P)

Sen en till sak som gör mig jävligt arg! Det är när vissa människor bara slänger ut onödiga kommentarer bara för att säga nånting. Hatar människor som går på någon och kommenterar nåt de inte ens själva vet oså har den människan kämpat jättemycket för något. Läste ens blogg nyss och hon har precis varit med om en sån situation och jag blev skitarg när jag läste detta för jag vet precis hur det är. Den människan som kommenterade så till henne fattar ju ingenting!!
Jag vet själv hur det känns att kämpa för nåt och sen träffar man på en osmart människa som måste bara slänga ut sig nåt onödigt och sen inte mena nåt, utan bara säga! Aah jag blir arg iaf. Kan inte förklara för jag är inte så klar i huvudet just nu men ni fattar vad jag menar va?

Kommentarer
Postat av: Maria

:D

2010-04-27 @ 14:02:50
Postat av: Amanda

hehe :P

2010-04-27 @ 16:29:33
URL: http://amandiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0